Questions
Topics

Wachtlijst instellen

Ondersteuning voor het boeken van evenementen Wachtlijstfunctie. Als u deze functie inschakelt en uw evenement vol is (het aantal registranten bereikt de capaciteit van het evenement), kunnen gebruikers zich nog steeds voor dat evenement registreren (er wordt geen betaling verwerkt). Ze worden opgeslagen als een registrant met wachtlijststatus en als iemand de registratie annuleert, wordt hij hiervan op de hoogte gebracht en kan hij een betaling uitvoeren om die geannuleerde registrant te vervangen

Schakel wachtlijst in Openen

Als je deze functie wilt gebruiken, ga naar Evenementenboeking -> Configuratie, zoek de configuratieoptie Wachtlijst activeren, zet deze op Ja.…

Als je deze functie wilt gebruiken, ga naar Evenementenboeking -> Configuratie, zoek de configuratieoptie Wachtlijst activeren, zet deze op Ja. Wanneer je nu een evenement toevoegt / bewerkt, is er een instelling genaamd Wachtlijst inschakelen met 3 opties:

  1. Gebruik algemeen: de gemiddelde wachtlijst voor dit evenement is afhankelijk van de functie Wachtlijst activeren in de bovenstaande configuratie.
  2. Ja: wachtlijst inschakelen (hangt niet af van de instelling Wachtlijstfunctie activeren in Configuratie)
  3. Nee: Schakel de wachtlijst voor het evenement uit (hangt niet af van de instelling Wachtlijst activeren in Configuratie)
0 antwoorden26 weergavenGeplaatst 2 maanden geledendoor beekde
Was dit nuttig?
0

Gebreuiker verplaatsen van wachtlijst naar geregistreerd Openen

Zoals gezegd kan iemand zijn inschrijving voor het evenement annuleren. En in dit geval moeten gebruikers die op de wachtlijst…

Zoals gezegd kan iemand zijn inschrijving voor het evenement annuleren. En in dit geval moeten gebruikers die op de wachtlijst staan ​​deze geannuleerde registratie vervangen. Er zijn een paar manieren om het af te handelen in Evenementenboeking, hoewel het niet perfect is:

  1. Ga naar Event Booking -> E-mails en berichten, naar het tabblad Wachtlijstberichten:
    • Pas de twee berichten Registrant waitinglist notification email subject en Registrant waitinglist notification email body aan.
    • Als iemand vervolgens zijn registratie voor het evenement annuleert, wordt er een e-mail gestuurd naar alle gebruikers die op de wachtlijst zijn ingeschreven, waarin ze op de hoogte worden gebracht van deze annulering. (Dit geldt enkel voor de evenementen die gratis zijn)
    • Deze gebruikers kunnen vervolgens inloggen, toegang krijgen tot de registratiegeschiedenis, op de knop Betalen drukken om de registratie te betalen en registranten in het systeem worden.
    • Houd er rekening mee dat het systeem een ​​e-mail naar alle wachtlijstgebruikers stuurt, dus wie als eerste betaalt, wordt ingeschreven, de mensen die later komen, kunnen niet betalen (als deze vol is).
    • Als u niet wilt dat het systeem alle gebruikers van de wachtlijst op de hoogte stelt, maakt u de waarde van het onderwerp van de e-mailmelding van de wachtlijst van de registrant leeg.
  2. U kunt naar Event Booking -> Registranten gaan, registranten filteren op wachtlijststatus.
    • Selecteer vervolgens de abonnees die je een betaalverzoke wilt toesturen), druk op de knop Betaling in de werkbalk.
    • Er wordt een betalingsverzoek naar die betrokkene gestuurd. Hier kan deze op een link klikken om de betaling uit te voeren en deelnemer te worden.
  3. U kunt gewoon naar de wachtlijst kijken (ga naar Event Booking -> Registranten, filter om een ​​lijst met gebruikers op de wachtlijst te krijgen), selecteer de persoon in de lijst en bel ze. Als ze toch willen deelnemen aan het evenement, kun je hem vragen om te betalen en vervolgens de status wijzigen van Wachtlijst naar Betaald
0 antwoorden28 weergavenGeplaatst 2 maanden geledendoor beekde
Was dit nuttig?
0

EasyCookieInfo